“Mijn contactpersoon bij Bouwend Nederland Helpdesk Telefonie nam echt de tijd om naar me te luisteren en verschillende mogelijkheden met me door te spreken.”

Lillian Hoed, projectmanager Hendrikse Wegenbouw

“We kregen een mooie aanbieding van Bouwend Nederland Helpdesk Telefonie om de overstap van ISDN naar VoIP te maken. We hadden al een aantal aanbiedingen van telecom aanbieders liggen, maar het persoonlijke contact met de Helpdesk Telefonie gaf ons de doorslag. Ik ben geen telecomspecialist en we moesten er dus op kunnen vertrouwen dat er een goede oplossing zou komen. Je wil niet achterblijven met een haperende lijn of locaties die niet bereikbaar zijn.

 We zijn ondertussen overgestapt en alles werkt naar behoren. Ik heb me wel verkeken op de tijd die het kost om dit project te begeleiden. Dus een tip voor bedrijven die vaste telefonie moeten implementeren: verkijk je daar niet op. Een goede voorbereiding is het halve werk en ook na de implementeren is er nog tijd nodig om alles te optimaliseren.”

“Ik doe zaken met Bouwend Nederland Helpdesk Telefonie omdat ze flexibel zijn en een mooie dienst leveren tegen een goede prijs.”

Kaptein-bouwgroep-logo

Rob Kroneman, eigenaar Kaptein bouwgroep

“Ik zit in het bestuur van Bouwend Nederland en was benieuwd naar de diensten van Bouwend Nederland. Toen onze mobiele abonnementen afliepen, heb ik Bouwend Nederland gevraagd mij een goed aanbod te doen. Ik heb ook 2 andere telecomaanbieders een prijs gevraagd, maar die konden mij de flexibiliteit niet geven waar ik naar op zoek ben.

De medewerkers van de Helpdesk Telefonie pakken alles goed op en zijn goed bereikbaar. Het was makkelijk dat we de abonnementen konden overzetten zonder de simkaartjes te wisselen.

Ik doe geen zaken met de Helpdesk Telefonie omdat ze zo vriendelijk zijn. Ik doe zaken met ze omdat ze flexibel zijn en een mooie dienst leveren tegen een goede prijs. Ik zou ze aan iedereen aanbevelen en dat ga ik ook zeker doen.”

“We zijn al jaren klant bij Bouwend Nederland Helpdesk Telefonie. Ons vaste aanspreekpunt is goed bereikbaar en kan snel schakelen. Hij spreekt onze taal en lost problemen snel op.”

ntp

Bert Jonker, financieel directeur NTP

“In Bouwend Nederland Helpdesk Telefonie hebben we de telefoniepartij gevonden die bij ons past. Ons vaste aanspreekpunt is goed bereikbaar en kan snel schakelen. Hij spreekt onze taal en lost problemen snel op. We hebben 350 mobiele en vaste aansluitingen, dus die samenwerking moet gewoon goed zijn.

We houden de prijzen in de markt regelmatig in de gaten en hebben elkaar daarin telkens kunnen vinden. Dat zit ook in flexibiliteit: we hebben nu bijvoorbeeld 1 grote databundel waar iedereen uit kan putten. De keuze voor een nieuwe partij brengt altijd wat onzekerheid met zich mee: je weet wat je hebt, maar niet wat je krijgt. Van de Helpdesk Telefonie weet ik zeker: ze staan dicht bij de klant.”